Thursday, April 2, 2009

Friendster Message

Aku surprised bila tengok fs (friendster) aku baru-baru nie, aku dah lama tak update fs aku sejak aku buat blog aku. Cetusnya idea nak buat blog nie gara-gara sidekicklah. Teruja aku tgk blog dia pada ketika itu. Mata bersinar2, he he he.

Ok, aku terima message dari student TKD lama aku yang boleh kira bertahun lost contact. Katanya dia rasa seronok dapat contact aku semula dan juga dia ingin meneruskan latihannya dalam TKD. Kini dia belajar di MMU, Cyberjaya. Di situ katanya ada WTF dan dia tak “seiring dan sejalan” (cheh mcm lagu zaman dulu) so dia x nak join lagi.

For me, aku welcomed atas niat dia untuk datang berlatih semula.Iyelah, mana jurulatih tak seronok students lama cari kita semula walaupun di luar sana tu bersepah jurulatih2 yang lain tak kira apa ‘F’nya. Sebagai contoh seorang students lama aku ada yang belajar dengan Ustaz Mansur sekarang ini dan ada juga yang belajar dengan Sir Din (DTA). Lgpun, mereka ini dah besar, dan aku galakkan mereka untuk belajar dengan jurulatih2 yang lain untuk mencari pengalaman dan pengetahuan. Dalam hati aku tiada niat bengang ataupun sakit hati jika mereka belajar dengan jurulatih yang lain. Itu bukan sifat aku, aku lagi suka mereka belajar dengan senior2 aku yang jauh berpengalaman dari aku.

So, kepada students aku di MMU tue, my door is always open, you are welcome at anytime!

No comments: