Tuesday, April 14, 2009

My Weekend

Weekend lepas aku pergi lunch kat Tony Roma’s. Mcm mana aku sesat ke sana? He he he, itula, kalau nak jumpa orang kena cepat, kan kena tinggal. Sebenarnya begini, aku dah janji nak jumpa Mst. Yeow nak deliver copies CD gambar TTA Champs kat dojang dia pd Sabtu lalu. Aku dah sampai tapikan CD tue pulak ada dalam beg yg lagi satu, aku salah bawa beg la ni sebab dua2 beg tu memang sama. So, aku set nak jumpa dia pd hari Ahad kat PJ. Dah nak siap, wife aku pulak nak ikut, so kena tunggu dua2 beranak tu bersiap. Sampai kat sana, pun kelas Mst Yeow dah habis, melepas lagi, sure dia call punyalah.
Fed-up punya pasal, malas nak layan tense time tue, so aku drove ke Mid Valley Megamall. Pd masa tu jam 10.30 pagi, Mid Valley baru buka so senang aku dapat parking depan2 entrance. Jalan2 aku Nampak gelang kristal tengah offer, fuh susah nak dpt offer tu. Macam dulu aku belikan untuk wife aku RM3++.00 tu, skrg nie ntah aku pun tak tahu apa dah jadi dgn gelang tu. Wife aku kata takyah, dia tak berkenan. Takperlah gitu.. ..
Singgah masuk MPH, aku nak tengok buku2 ‘Baby’s First Time Reading’. Oklah price buku2 tue, anak aku bila dia tengok buku tu colorful, seronok dia, tp sekejap jer laa sebab dia marah tak dapat pegang gambar2 dalam buku tue. Sekarang nie dia dah pandai masuk mainan2 dia dalam mulut dia, habis menjejeh air liur keluar. Buku2 tu aku purchased, bertuah aku jugak sebab semasa aku pilih dan bayar buku2 tue, wife aku kat ‘ladies’, so tak kenalah ‘pau’ aku dengan dia.


Perut dah lapar, wife ku ajak nak gie makan Mc’D, aku dah muak dengan Mc Value Lunch dia, murah tu mmg murah, often lak tu makan, so kali nie aku round2 kat L.G tu tgk restoran, Teppanyaki, aku tak nak sebab sure anak aku bersin nanti pastu meragam, Pizza Hut & Shakey Pizza : crowded sgt, tak selesa aku dlm crowded environment. KFC : pun sama jugak. (Senang makan kat rumah! He he he)


Aku ternampak western restoran ni, Tony Roma’s. Price dia fuh! Gaban jap aku kat situ (bak ibarat ayat Din), tapi aku nak masuk makan jugak, sebabnya : 1. Too less crowd 2. Cozy Environment 3. Aku nak makan steak 4. Comfortable. Sebenarnya dah lama aku tak makan kualiti steak selepas aku kahwin, mahal tu steak2 macam ni. Argh! Aku tak kira, dah lama aku tak perkena steak. Wife aku mula2 tak nak, mahal katanya udah2 licin habih dia makan. So, lunch aku kena RM 115.00, their food, thumbs up! Worth it! In fact ada lagi yg mahal steak dari Tony Roma’s macam Victoria Steak Station, Grill Steak House but Tony Roma’s not bad at all.

Aku keluar dari Mid Valley jam 4.00 ptg, lama tue, biasanya kalau lama camtue aku layan movies, semenjak Inas ada aku kena stop sementara. So kalau nak layan movies tu, kena layan DVD jer laaa.

Adios! (Updated 17.4.09)

No comments: