Wednesday, April 15, 2009

Old Friend : SRK Taman Selayang 2

Nak kata terkedu tu taklah jugak, nak kata tergelak tu pun taklah jugak, overwhelmed tu mungkin appropriate. Tgh2 aku search dalam google, tak sengaja aku terjumpa kawan lama yg lost contact, Balan. Last sekali aku jumpa dia ntah aku pun takleh nak recall. Cuma memori masa aku dengan mendiang Vasudeven terjumpa dia kat Uptown PJ, dulu2 lah nie tak ingat what year was that.

Citernya, kawan lama ku nie join army semasa secondary dulu, kira lain sekolah lah tu, asalnya dia nie dulu same school dengan aku di SRK Taman Selayang 2. Cuma masa dulu di primary, aku nie boleh dikategorikan nakal, selalu ponteng sekolah, buat hal, kena marah nangis, dan banyak lagi hal2 yg kadang2 aku teringat dan dah lupa terus. During secondary Balan nie, dia joined TKD under Mariana dan saper lagi satu perempuan tu.. .. .. Mariana dan lg satu nie under mendiang Daljit Singh. Aku terjumpa yg lagi satu tu di Nat Champs last year, tp dia takleh nak recall aku. Takperlah, no offend.

Aku kagum dengan Balan nie, gambar2 lama dia masih lagi simpan dan uploaded dalam blog dia. Gambar2 aku ntah tahu apa jadi, banyak missing, takleh nak recall macam mana boleh jadi gitu. So, dalam godek2 entries dia, ternampak gambar2 reunion primary. Senyum lebar jap aku.. .. .. Aku nampak Liyana Baiduri, Ida Norain, Heri Wahyudi, Aidelia (aku minat kat dia masa aku darjah 3 x silap aku lah) harap wife aku tak jealous, Haryati Mansor, yg lebih aku takleh nak recall nama. Apa nak dikata, bertahun lama tak update, secondary aku dulu pun sibuk bercintan (ha ha ha), bila aku tengok gambar2 tue, iyalah time factor, people changed drastically.

But, well done to keep touch with old friends. So for you my friend, Balan. You look good in green, tiga paku nampak? Apa2 pun, good to see you blogging. Maybe in future if we have time, we go for TT session.

No comments: