Tuesday, March 31, 2009

No Matter How Hopeless U Are, It Is Not End of Life..

Aku tengok entry terbaru senior aku, Ayasu Kuro-Obi, dah lama aku tak merasa perasaan begini. Selalunya aku merasa dalam course self-development/team building yang dulu2 aku joined.

Tetapi entry senior aku kali ini benar2 menunjukkan betapa hebatnya kuasa 'iltizam' dalam diri kita ini sebagai manusia di muka bumi ini.

So, kalau rasa2 nak rejuvenate, tengok video di blog Ayasu Kuro-Obi. (Klik di sini) Very inspirational!!

* Video courtesy daripada Ayasu Kuro-Obi. With many thanks!

2 comments:

Anonymous said...

tula, kdg kala kite ni cepat mengalah walaupun kite tak sedar begitu kecil ujian ini. Baru kereta rosak dah penat. Rasulullah tu tak pernah kata penat pun walhal kena diuji setiap saat.

Adam A. said...

Agreed, kita harus teruskan usaha dalam meneruskan perjuangan kehidupan ini.