Tuesday, March 10, 2009

Students oh Students

Students Oh Students!

Makin nak dekat pertandingan makin timbul la pulak students baru nak join kelas di Fadason aku nie. Pd mulanya aku seronok sebab dpt enrollment baru, kelas pun bertambah murid. Cuma yang buat aku berang tue sebab students lama aku terlepas cakap budak2 baru tue masuk sebab nak masuk tournament, nak sparring dengan orang.

Memang betul pun selepas aku dig ttg nawaitu diorang. Aku teringin nak buat macam Din, sparring dengan aku dulu, kalau keluar merangkak then baru boleh citer, tp tue aku tak dapat tunaikan, ankle aku x baik lagi. So, apa boleh aku buat, self defense je lar.. .. .. So far, semua students yang baru masuk tue tak datang lagi training selepas kena self defense dgn aku.

Bukannya aku nak mendera orang, cumanya niat nak belajar tue kenala betul. Budak2 sekarang nie ingat nak seronok jer, safety tak ingat lak. Lagipun kalau diorang boleh terima kekasaran pengajaran aku, x semestinya aku allow mereka utk ke tour. Sekali lagi safety memainkan peranan walaupun safety gear mereka akan pakai ttp ilmu takde pun tak guna jugak.

Skrg nie, aku stick la dengan kuantiti kecik aku di Fadason. Walaupun kecik, jiwa mereka besar. Semalam jer aku dah buat mereka nangis jantan lagi sekali, pastu sparring utk tournament. Aku dah warwarkan, sparring dengan teknik bukan dengan kaki & tangan.

29 Mac & 4,5 April, kian hampir.. .. .. debaran mu terasa.. .. ..

1 comment:

Sharifudin said...

tol tu Dam....kekadang mmg kiter x bleh bg muka ...cumer klau kiter keras sgt krg ader lk yg balik merangkak hu..hu.. Apa2 pun aku mmg x setuju bdk2 yg dtg join kelas setakat utk tournament jer ni ...walau aper cara pun kiter x bleh biarkan bdk2 cam ni masuk tournament walau segaban mana pun diaorang...