Wednesday, February 25, 2009

Timing Oh Timing.. .. .. .. Always Off Set

Hari ini aku ada “interactive demo” untuk kelas TKD baru aku di Putra Heights. Aku dah survey tempat tue, insyaallah aku akan marketkan TKD di semua branches dia area Selangor dan KL. Cuma jauh jugaklah, tp takperlah.. .. ..

Cuma budak2 yg nak join nie nanti semuanya budak2 kecik. Lg pun aku seronok mengajar budak2 kecik nie, senang nak lentur dan senang dengar ckp. Kalau budak2 besar nie kadang2 ada masanya ‘begik’ jugak.

So, travel time tue dalam 30 mins. Aku tgh tunggu asst. aku kat tol Sg. Buloh. Janji pd jam 10.00pg. Aku seperti biasa memang punctual, 10 mins before aku dah tercogok kat situ. Tunggu punya tunggu 10.45pg baru dia sampai. Demo pd pukul 11pg. Giler aper!

Apa lg aku drive mcm pelesit nak kejar masa. Aku rasalah kalau keter aku tue tak buat mounting enjin baru2 nie, enjin dah pergi ke depan dulu tinggal body keter jer kat jalan. Dalam hati tue aku membara lah jugak, nak tegur dah besar. Tapi harap faham2lah. Susah aku nak ckp.

Aku sampai tempat tue jam 11.09pg. Aku dah demotivated, mesti sure kena nie dgn principal. Fuh! Luckily dia takder, so hati aku sejukla jugak dan bolehlah aku focus outline aku pd demo tue. Anyway, terima kasih aku kerana dpt dtg bantu aku untuk demo nie. Terima Kasih Daun Keladi..

So, end of the demo, aku harap dptlah reasonable crowd utk kelas tue nanti. Sebenarnya apa aku nak citer kat sini.. .. .. .. tolonglah punctual!!!!!

If you are not a punctual person, you can keep it that way but at least appreciate and respect to a person who appreciate punctuality.

No comments: