Tuesday, February 3, 2009

Soalan Cepu'K' Emas

Pd kelas tkd aku malam td.. .. .. aku terima satu soalan yg membingitkan telinga aku. Cis! Dalam hati aku terbakar dengar soalan tue.

Aku dapat student baru (W**), budak remaja lelaki, badan pun boleh tahan tegap. Dia tanya aku nak join kelas tkd boleh tak, aku kata ok, masukler try dulu.. .. .. aku pun pakai dubok aku.. .. tengah2 warming up, dia tanya “Sir, Sir nie memang betul black belt ker?” Terkejut dengan soalan dia, tp aku tak answer soalan dia sebab students aku yg lain tolong jawabkan… .. dalam hati aku membara dengar soalan cepu emas tu.. .. ..

Sepatutnya malam tue aku nak buat free sparring dgn budak2 tue tp sebab soalan tue punya pasal, aku shift ke self defense. Bg students aku yg lain, diorang memang dah biasa “kena dua tiga das” self defense dgn aku, aku partner dengan budak baru ler tue.. .. .. tp semua self defense techqnues aku bagi intermediate pain intro punyer kat dia, tak kira ler wrist lock, submission, arm lock, arm bar, leg bar, sesampai dia menitiskan airmata jantan. Ini kire jawapan aku kat dia.

Apa dia ingat aku beli ker talipinggang hitam tue?
Tpkan dia kata balik, instructor W** dier tak ajar dia benda2 camnie & dia enjoy! Pulak dah ?!@#@

“Welcome to my club!!” kata aku.

1 comment:

Noordin Khalid said...

ADM...
That's the most effective way of telling him you are what you are. Ha Ha