Tuesday, February 10, 2009

Malam Yg Sesak.. ..

Malam semalam aku stuck on the road almost 1 jam lebih. Aku suspected salah satu causenya Thaipusam dan lg satu di Selayang Baru few traffic lights broke down. Kelas TKD aku kat kat Kepong entah camana.. .. aku called depa tp tak berangkat, aku still x bergerak.

Aku nak prepare depa semua tue utk tournament. Tp, malangnya hasrat aku x kesampaian. Mungkin niat aku dikabulkan kot? Aku ada terniat nak membatalkan kelas aku sebab aku baru balik dari Parit 5, Perak, lawat saudara side wife aku. Dalam kaplo otak aku tue ada 2-3 rancangan nak menyinggah rakan2 di Kg. Bahagia, pastu nak singgah Tg. Malim, jumpa Iwan (TKD Tg. Malim) claim duit rayo anak aku (he he he) Ceh x malu sunggoh!

Semuanya x berkesempatan sebabnya aku terlepas mulut dengan parent nie, dia dah called aku Tanya ada kelas ke tak, aku cepat kata ADA! Hmm, kena terimaler.. .. .. Idea nak tangkap udang galah dgn abg joe pun terpaksa dibatalkan.. .. ..

Tepat jam 9.15 malam aku masih kat jalan raya. Hmm, x boleh jadi, perut pun dah lapor…. .. U-Turn balik masuk balik Slyg Baru, lepak makan nasi lemak corner 45 dgn anak saudara aku.

Masa aku on the way dari Perak, aku masuk exit Bukit Beruntung, aku nak tengok Dojang si Nordin. Jumpa jugak lah aku tgk, tp aku tak inform Nordin yg aku kat Bukit Beruntung. Iyelar aku dengan mak abah mertua aku, anak aku lg dalam kereta.. .. .. Lg pun aku mmg niat nak dtg ke Dojang dia, Nordin dah jemput, kenalah dtg.. .. .. lgpun lg, nak dtg kenalah ada pada gayanya, bawa dubok dan apa2 yg patut.

Insyallah, tepat pd masanya aku kan muncul jua.. .. .. Master Yeow sms aku, knp x dtg kelas, aku kata aku outstation, dia kata ada demo pd Ahad nie. So dia minta aku standby ler.. .. aku ok jer kalau aku takder apa2 event la.

Aku terima invitation dari Ustaz Mansur ttg tour’ dia kat Penang. Insyaallah, aku tgh tanya budak2 aku saper yg nak pergi. Lg pun, 3 tournaments dekat antara satu sama lain. Din lg lah terlampau dekat dengan TTA.

Aku selagi boleh akan support.. .. .. .. kalau dengan crowd yg berbaloi. Tak pun aku jer sorang yg turun support pakai uniform dgn red belt masuk event (he he he, cheh perasaan muda lg). **Aku dengar PTWKL buat Best of the Best 2009, tp tak terima invitation dari mereka.. .. .. Hmm.. .. ..

1 comment:

Abdul Rahman said...

Assalamualaikum,

boleh..... apa salahnya. pakai jelah belt tu. kau muda lagi.

Aku dah 36 ni pun ada lagi orang ingat aku student politeknik.

he he he he