Tuesday, October 9, 2007

Congratulations!!

Hari Sabtu yg lepas, 6/10/07, kawan TKD KL aku sms. Katanya dia nak ambil 4th Dan esoknya (Ahad) setelah grading x dpt dibuat semasa seminar TKD di Hotel Flamingo hari tue.

So, aku kata baguslah. Siapa yg akan grade you nanti? Dia balas Master Ng, dia dah promoted ke 8th Dan. Suprising! Aku balas balik sms, brp kena bayar utk test tu? .. .. .. .. RM 1,700.00 termasuk sijil GTF. Mak oiii, mahalnya.. .. .. aku sms kata kat dia, good luck, aku masih lagi enjoy dgn keadaan aku skrg. Nanti caller bgtau result dia camana.. .. .. ..

Ahad malam tu dia called, dia passed grading tu. Congrat aku ckp kat dia. Aku Tanya siapa lagi ambil test tu dgn you? Dia kata, Loo, Kevin Yap, Mah dari Selangor, itu yg aku kenal lah. Tambah dia lagi, yg mana senior2 instructor yg aku tahu mcm Lee Hok Heng, Billy Soon, Dang Kok Wai, Mrs Lim (Pahang), Alex Lee, siapa lagi yg aku x leh recall, haaa, mereka2 semua nie dah promoted. So, PGTF skrg nie dah ada banyak Masters.. .. ..

Dia tanya aku balik bila aku nak ambil test? Aku kata dia balik, entahlah.. .. . aku nie semua Masters aku boleh masuk, so tgk ler camana.. .. .. Law tanya balik kat aku.. .. .. you x ambil dgn Yeow ker? Aku balas balik “ Aku x sure lagi, aku tgh enjoy”… .. he he he. Dia kata x boleh sbb sijil GTF mereka control. Kalau you ambil dengan Yeow, sijil MGTF akan dia bagi.

So, basically, aku nie entah nak kata camana.. .. .. bagi sesiapa yg kenal aku, fahamlah aku nie bersifat camana.. .. ..he he he.. .. .. To all the newly PGTF Masters and others promoted recently, congrat!

My turn will come.. ..soon.

No comments: