Friday, September 7, 2007

Ceramah Sukan TaeKwon-Do dan Asas2 Pengadilan

Hafizi : Sir boleh bg ceramah tak?

Ceramah? Ceramah apa pulak la kali nie? Rupanya ceramah ttg Sukan TaeKwon-Do dan Asas Pengadilan.. ..

Adam : Hmm.. … oklah, saya boleh beri ceramah. Nanti emailkan details ceramah tu kat saya.

Basically aku kena bagi ceramah ttg Sukan TaeKwon-Do dan Asas-Asas Pengadilan kpd budak2 kolej. Ceramah nie sebahagian drpd syllabus Sem. 3 explained Hafizi kat aku.. Pihak Kolej menjemput aku untuk ceramah tue.. .. jemput tu.. ..hu hu hu.

Aku buka email ttg ceramah tu.. .. baca.. ..baca.. ..baca.. .. Sains Sukan! Aku kena beri ceramah ttg Sports Science. That’s very interesting subject. Mmg aku minat ttg Sports Science nie.. .. So after rehearsal dan brainstorming.. .. terlintas pulak dalam fikiran aku.. .. instead aku beri ceramah ttg Sports Science, much better jika aku jemput bekas student TKD aku dulu.. .. Since dia ambil course Sports Science, so it will ADD VALUE and improve quality ceramah tue nanti.. .. it’s a good idea then.

Basically, aku pernah beri ceramah kat kolej tu dulu tahun 2004 ttg Kempen Self-Defense & sambutannya menggalakkan.. .. aku excited time tu sebab students jadi too excited semasa my speech dan risau jugak aku semasa praktikal sebab mereka jadi too fanatik with gave me a scenario.. .. bagus jugak scenario2 camtu.. .. most of the scenario are given by kaum Hawa.. .. al-maklum la yer.. ..

So, kali nie aku return lagi sekali dan actually I am very much thank you to the College Management and Hafizi himself for inviting me for that occasion.

Ok, event not happen yet, I will post my blog soon about this.. ..
- The End -

No comments: