Monday, May 18, 2009

ENTRY PART 2

Hari Sabtu lepas aku dah totally tired, sampai rumah wife aku ajak aku pergi beli susu Inas, hmm kenalah turutkan dan malam tu aku turun singgah ke kelas TKD aku. Mujur ada Sir Khairul, kalau dia takder entah aku nak buat camana, but then memang hari Sabtu tu memang betul2 aku drained out.

Initial plan aku nak ke Dewan Badminton Cheras untuk tengok MSKL TKD Champs pun tak dapat aku pergi, hu3 semuanya gara2 Job Fair ini lah, well, sometimes tu kenalah aku pilih di antara kerjaya dan hobi dan kadang2 tu aku pilih hobi instead of kerjaya.

Well, aku sudah mendapat respons tentang self defense course tu dari senior TKD aku nie, with all my respect to their opinions and decisions and aku agreed with their proposal however plan aku with Sensei Yacob still will continue. Despite few hiccups on date encountered during my communications with my seniors, well I need to wait till everyone says ok. So aku tak boleh kata bilalah event mereka itu akan berlaku.

So, as for me, aku akan carry on my program with Sensei Yacob, basically aku ada dah numbers of crowd yg nak attend course tue. Aku akan set date after aku berjumpa dgn Sensei nie since dia pun sibuk dengan kerja amal dia.

Aku akan list whatever I have in mind later bila aku jumpa dengan dia nanti, ada penambahan kursus subjek iaitu sport science dan aku akan cuba dapatkan tatami mat untuk course itu nanti. After all paperwork dah siap, insyallah aku akan invite my all my TKD friends jika mereka interested untuk join.

1 comment:

Sharifudin said...

My sincere advice...please proceed with ur initial plan. Klau nk tunggu semua setuju ntah bila boleh realize plan tu. Dah confirm krg just throw the invitation to our friends. Klau diaorang nk join join la.

Our plan yg tu tu x per..kiter tgk July (which is I disagreed actually) ..aku takut x kesampaian jer coz every weekend akan ader plan nanti. Tp we pray je la..

p/s: others can give u an opinion but not decision...if u thinks it right go for it..