Monday, July 13, 2009

Update Aku yg Terkini..

Sakit-sakit joint dari malam tadi. Ini sumer gara-gara aku yg nak mencari pasal, nak lagi dan nak lagi.. .. Nanti aku story part ni. Ada few things aku nak sentuh sebenarnya, recently di Nat. Champs ada upgrading exam, well memang boleh dikatakan tiap2 tahun ada. Knowing that ada dua-tiga kerat individu ni ambil exam. Tahun 2007 5th dan, 2009 dah 6 dan. Senior aku Eizam pun x naik2 lagi depa dah naik dulu. Yang naik sama2 dengan depa pada tahun 2007 pun tak naik juga. Hebat mereka nie. Tahniah diucapkan.

Self defense bersama Shorinji Kempo terpaksa sekali lagi aku postponed. Entahlah aku pun tak dapat nak penalized faktor2nya, however aku stay optimis. Aku x nak jump into crash conclusion walaupun aku dah terasa samar2nya.

Semalam, aku ada sesi self defense bersama member2 yang lain. Dari awal petang hingga ke lewat maghrib. Tepu otak aku dan sakit2 joint aku, tapi memang banyak yang aku pelajari. New techniques, new locking, new pressure points, la nie nak tangan kiri pun sakit. Insyallah, aku nak re-cap balik malam nie dengan student2 aku and nak dokumenkan teknik2 nie sebelum aku lupa.


And another good news, my daughter, Inas akan jadi Kak Long… .. .. .. beritanya nanti aku uploadkan.. Oklah sampai sini, aku pun sebenarnya malas nak tulis nie, takde mood bila nak blogging, nanti exaggerated kang, atau offended kang ada yang melompat.. “Lompat Si Katak Lompat, Lompatlah Tinggi2.. .. .. .. “

2 comments:

Ayasu Kuro-Obi said...

mu memang agresif...hihi

Adam A. said...

Agresif sunggoh nie.. Hmm mana satu maksud mu nie.. .. poning duk mikir..hu3