Friday, June 5, 2009

Pangkor Trip with Smarts


Perkelahan di Pangkor bersama Smarts berjalan dengan baik. Not bad untuk Smart walaupun utk kali pertamanya menganjurkan aktiviti sebegini.

Insyallah, pada masa akan datang Smarts akan improve dengan lebih baik. Semasa aku di sana, iyelah, niat asal memang nak bercuti, janji punya janji dengan bini dari dulu sampai dah beranak, la skrg nie baru tertunai. Hu3.. .. ..




Org rumah aku enjoyed habis semasa di Pangkor, malam sendaloka tue yg paling aku tak boleh lupa, memang kena aku malam tue.. .. . ini Sir Din punyer kerje la nie, he he he tak juga pd dia, itu pasal maid dia lari.. .. .. hanya pd org yg bersama pd malam tu ajer yg faham. (Takut nanti ada org2 misinterpreted)

Aku pulak lepas gian nak berkayak, hari pertama ajer aku dah paddling dgn wife aku.. .. .. after that joined dengan yg lain mandi laut. Gila sakan sumer mcm tak pernah tgk laut.. .. He3.. .. .. Hari ke-dua tak lepas buat training bersama di tepi laut dengan dubok.. .. siap ada tourist rakam lagi tue.. .. tak tau ler SirN & Sir Din notice ke tak.. .. .. then aktiviti seterusnya ke Pulau Giam, again mandi laut jugak.. .. .. Petang tue ke pekan utk shopping sampai aku terpaksa bagi red light kat bini aku sebab nanti kang aku yg kena bawa "extra luggage". 3rd day aku dah tepu dgn laut.. .. .. bini aku still pie terjun dengan wife Sir Din.. .. .. aku just lepak tepi dan melihat sahaje.. .. ..

La nie kulit tgh recover sunburn, balik dari Pangkor, kulit aku dah meradang (burning sensation). Tak boleh sentuh terutama shoulder skin aku, terasa mcm kena siat.. .. .. takperlah.. .. .. no hal pun.. ..

Apa2 pun, aku & family memang totally enjoyed the Pangkor trip, the BBQ was nice though I missed my sotong bakar. Well done Smart! Thank you for the nice Smart t-shirt! Terima kasih to SirN, Sir Din, saudara Anwar and others. Knowing you all is a great pleasure indeed.

p/s : Hujung bulan 7 aku akan fly ke Langkawi.. .. .. menunaikan janji aku lagi yg tak tertunai dari dulu.. ..


Entry dari SirN (Part 1) : Klik sini
Entry dari my wife (1st Day) : Klik sini

1 comment:

Ayasu Kuro-Obi said...

Cakap nak mari cherating