Wednesday, January 28, 2009

Sip's Majlis Cukur Jambul

Al-hamdulillah!! Semuanya selamat dijalankan.. .. .. Aku risau jugak sebenarnya macam mana majlis aku nie nanti.. .. Biasanya aku yg handle majlis cukur jambul org lain, skrg nie turn aku pulak. Walau camana pun, kebanyakkan perkara mengikut kehendak aku dan wife aku, Cuma x dpt buat aqiqah jer.. .. insyaallah suatu hari nanti.

Majlis kali inie aku x banyak menyusahkan org lain seperti mak mertua aku, abg2 dan adik ipar aku. Seperti kenduri abg ipar aku yg lepas, semuanya masak sendiri, ponat bang nak handle time tue.. .. .. dan adaler segelintir yg x puas hati dalam pengaturcaraan majlis tue.. .. malaslah aku nak citer…. .. .. pendek kata apa yg lepas tue lepas, ambil pengajaran dan bila aku punya majlis nanti tak nak, aku ulangi sekali lg TAK NAK jd mcm tue. Syukur semuanya berjalan dengan baik.

Sedikit sedih aku sebab akak sulong x dpt hadir atas operation tumornyer dalam minggu tue. Akak sulong aku nie yg paling banyak support aku dalam life development till now. Nanti aku buat entry sekali dgn gambarnya (tumor) bila aku free. Citer banyak pun x dpt visualizekan, tungguuuuu uuu.. .. ..

Mak & ayah aku pun x dpt turun ke majlis aku, dua2 sakit. X leh nak kata aper.. .. .. Thanks to everyone for helping. “Terima kasih daun keladi, ada kenduri lagi, dijemput lagi.. .. .. “

No comments: